Internationaal octrooi
De houten wereldkaart wordt beschermd door internationale patenten en auteursrechten. Door het product te kopiëren maakt u inbreuk op het auteursrecht en krijgt u te maken met ernstige juridische problemen.
We hopen dat u elk product dat we u sturen geweldig vindt. Maar soms gebeurt het leven en veranderen plannen, dat snappen we.
Wij accepteren retourzendingen en uitwisselingen voor artikelen die niet gepersonaliseerd zijn, niet op maat zijn gemaakt en niet in de opruiming zijn binnen 30 dagen nadat u het pakket heeft ontvangen.
Om uw bestelling te retourneren/ruilen: alle artikelen moeten in nieuwe staat zijn en in de originele verpakking zitten. De klant is verantwoordelijk voor de retourverzendkosten en eventuele verzendkosten voor de artikelen die in ruil zijn verstuurd.
Wij accepteren GEEN retourzendingen of ruilingen op gepersonaliseerde, op maat gemaakte of uitverkoopartikelen.
VERVANGINGEN: Als we een verkeerde personalisatie op uw bestelling hebben gemaakt, sturen we u graag een vervanging van het gepersonaliseerde artikel. We vervangen geen artikelen die verkeerd gegraveerd zijn omdat we een verkeerde foto/spelde tekst van u kregen.
Terugbetaling in geval van overmacht.
Let op! Wij betalen de kosten van de producten terug, maar de verzendkosten worden van de prijs van het product afgetrokken in het geval dat:
de klant niet beschikbaar was tijdens het leveringsproces
de klant geen geldig telefoonnummer en/of e-mailadres heeft opgegeven
Indien het artikel om dezelfde reden door de post werd gebruikt, zijn wij niet verantwoordelijk voor de kosten. Indien de klant het pakket zonder reden weigert, wordt het pakket gebruikt en zijn wij niet verantwoordelijk voor de kosten.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Vervanging van het product (bv. verandering van kleur, grootte, enz.)
Om uw bestelling te retourneren/ruilen: alle artikelen moeten in nieuwe staat zijn en in de originele verpakking zitten. De klant is verantwoordelijk voor de retourverzendkosten en eventuele verzendkosten voor de artikelen die in ruil zijn verstuurd.
Wij accepteren GEEN retourzendingen of ruilingen van gepersonaliseerde, op maat gemaakte of uitverkoopartikelen.
- Overeenkomstig de wet van 30 mei 2014 betreffende consumentenrechten, van kracht vanaf 25 december 2014, heeft de Koper het recht om een overeenkomst op afstand zonder opgave van redenen te herroepen.
De termijn waarbinnen de Koper de Verkoper moet informeren over het voornemen om de overeenkomst te herroepen is 14 kalenderdagen vanaf het moment van ontvangst / aankoop van de goederen. Gedurende deze termijn is de koper verplicht een ruilverklaring te sturen naar het e-mailadres van de verkoper of per post of samen met de goederen.
Vanaf de datum van verzending van de verklaring van herroeping van de overeenkomst heeft de koper nog 14 kalenderdagen om de goederen terug te sturen.
De koper is verantwoordelijk voor de waardevermindering van het goed als gevolg van een gebruik dat verder gaat dan wat nodig is om de aard, de kenmerken en het functioneren van het goed vast te stellen.
De koper/consument draagt de directe kosten van vervanging van de goederen
1. Verpak de producten en vul het formulier in
Om de behandeling van de zaak te versnellen, raden wij u aan het speciale omruilformulier te gebruiken. Controleer zorgvuldig of u alle gegevens correct heeft ingevuld.
U kunt het formulier invullen door op onderstaande link te klikken:
2. Send your products
We pay attention to careful protection and packaging of the shipment so that the order reaches us in its entirety.
SIKORKA.NET – EXCHANGES
ul. Fantazja 32,
Gorzyce 39-432 POLAND
Remember that we do not accept parcels sent to us by cash on delivery, e-shipment or parcel machines. The cost of returning the returned product is borne by the buyer.
3. Wachten op een nieuw product, terugbetaling van het verschil of bijbetaling
Het vervangende product wordt na ontvangst van de retourzending van het vervangende product verzonden naar het oorspronkelijke besteladres.
Terugbetaling van het verschil in betaling
In het geval van betalingen via Przelewy24 en PayPal zal het verschil in betaling worden overgemaakt naar het rekeningnummer waarvan de betaling voor de bestelling is gedaan. In het geval van betaling bij levering, op het rekeningnummer vermeld in het formulier.Extra betaling voor de bestelling
Na berekening van het te betalen verschil dient de bijbetaling op ons bankrekeningnummer te geschieden vóór de verzending van het nieuwe product. Om de omruilprocedure te bespoedigen, verzoeken wij u ons een betalingsbevestiging te sturen.PKO BP
98 1020 4913 0000 9502 0162 3198Transfertitel:
Ruilen – Bestelnummer ….Ontvanger:
Sikorka – MARIAN SIKORA, ul. Fantazja 32, Gorzyce
We accept returns and exchanges on items that are not personalized, not custom made, and not on clearance within 14 days after you received the package.
Stuur de producten terug
Lees de informatie over het herroepen van een overeenkomst op afstand. Statuut
Overeenkomstig de wet van 30 mei 2014 betreffende consumentenrechten, van kracht vanaf 25 december 2014, heeft de Koper het recht om een overeenkomst op afstand zonder opgave van redenen te herroepen.
De termijn waarbinnen de Koper de Verkoper moet informeren over het voornemen om de overeenkomst te herroepen is 14 kalenderdagen vanaf het moment van ontvangst / aankoop van de goederen. Gedurende deze termijn is de koper verplicht een verklaring van herroeping van de overeenkomst te sturen naar het e-mailadres van de verkoper of per post of samen met de goederen.
Vanaf de datum van verzending van de verklaring van herroeping van de overeenkomst heeft de koper nog 14 kalenderdagen om de goederen terug te sturen.
De Verkoper dient de gelden aan de Koper terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst van de verklaring van herroeping van de overeenkomst. De verkoper kan wachten met het terugstorten van de gelden tot de ontvangst van de goederen.
De koper is verantwoordelijk voor de waardevermindering van het goed als gevolg van een gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het functioneren van het goed vast te stellen.
De koper/consument draagt de directe kosten van het terugzenden van de goederen
1. Verpak de producten en vul het formulier in
Om de behandeling van de zaak zo snel mogelijk te laten verlopen, raden wij u aan een speciaal retourformulier te gebruiken. Vul het in wanneer u aan alle voorwaarden voor herroeping voldoet. Controleer zorgvuldig of u alle gegevens correct heeft ingevuld.
U kunt het formulier invullen door op onderstaande link te klikken:
2. Verzend de producten – u heeft daar 14 dagen de tijd voor
Wij besteden aandacht aan een zorgvuldige bescherming en verpakking van de zending, zodat de bestelling ons in zijn geheel bereikt.
SIKORKA.NET – ZWORTY
ul. Fantazja 32,
Gorzyce 39-432 POLAND
Vergeet niet dat wij geen pakketten accepteren die onder rembours, via e-verzending of via pakketautomaten naar ons worden verzonden. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper.
3. Wacht op de teruggave van het geld
Om de behandeling van de zaak zo snel mogelijk te laten verlopen, stellen wij voor dat de terugbetaling binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van het product in het magazijn plaatsvindt. De terugbetaling van transactiekosten vindt plaats: in het geval van betaalmethoden: PayU, Przelewy24 en PayPal – op het rekeningnummer waarvan de betaling voor de bestelling is gedaan. In het geval van betaling bij levering, op het rekeningnummer vermeld in het formulier.
Stuur het product terug
1. vul het formulier in en selecteer het soort klacht
Om het klachtenproces zo snel mogelijk te laten verlopen, raden wij u aan het volgende klachtenformulier in te vullen – en het vervolgens bij de doos met de geclaimde producten te voegen. Markeer erop dat u een klacht indient over de artikelen en geef de reden van de klacht aan. Controleer zorgvuldig of u alle gegevens correct heeft ingevuld.
U kunt het formulier invullen door op onderstaande link te klikken:
3. De beslissing over de klacht afwachten
Als u besluit om:
vervangen – we zullen onmiddellijk een nieuw product ophalen en opsturen.
repareren – wij zullen het gerepareerde product onmiddellijk ophalen en opsturen.
retourneren – na acceptatie van uw klacht zal de terugbetaling onmiddellijk plaatsvinden, uiterlijk 14 dagen na de datum van ontvangst van het product in het magazijn. De terugbetaling vindt plaats binnen maximaal 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van het product in het magazijn. De terugbetaling van transactiekosten vindt plaats: in het geval van betaalmethoden: PayU, Przelewy24 en PayPal – op het rekeningnummer waarvan de betaling voor de bestelling is gedaan. In het geval van betaling bij levering, op het rekeningnummer vermeld in het formulier.
2. Het product klaarmaken voor afhaling
Na voltooiing besteden wij aandacht aan een zorgvuldige bescherming en verpakking van de zending, zodat de bestelling ons in zijn geheel bereikt.